Pakkaussuunnittelu vaikuttaa myyntiin, siksi siihen kannattaa panostaa. Pakkaussuunnittelija, joka toteuttaa toiveesi mukaista pakkaussuunnittelua järkevin kustannuksin. Pakkauksen suunnittelu on yhtä kuin tuotteen ja brändin kiteytettyä esittelyä sekä mielikuvien nostatusta. Pakkaussuunnittelun päätehtävänä on luoda erottuvuutta, lisätä houkuttelevuutta ja edistää myyntiä. Asiakas näkee tuotteesta usein ensimmäisenä pakkauksen ja siksi se onkin tuotteen tärkein mainos. Pakkaussuunnittelu vaikuttaa tuotteen myyntiin. Pakkaussuunnittelija – toiveesi mukaiset pakkaussuunnittelut järkevin kustannuksin. Avainsanat: pakkaussuunnittelu, pakkaussuunnittelija, pakkauksen suunnittelu, etiketin suunnittelu, tuotepakkaus suunnittelu
Posted in Painetut tuotteet & printtimateriaalit
Posted in Painetut tuotteet & printtimateriaalit
Roll up -suunnittelu lähtee aina tarpeesta. Usein kuitenkin toiveissa on teline, joka toimii missä tahansa, teemasta ja ajankohdasta riippumatta. Harvoin roll up suunnitellaan vain yhtä tapahtumaa varten vaan sen halutaan olevan ajaton markkinoinnin apuväline ja huomionherättäjä, on kyse sitten messuista, tapahtumista tai vaikka näyteikkunasta. Roll up on siis näyttävä ja suunnittelultaan usein vähäsanainen mainosteline, peruskooltaan noin 85 x 200 mm, mutta koko voi tietenkin vaihdella. Roll up -hinta määräytyy siihen käytetyn suunnittelun sekä valitun roll up -koon mukaan. Peruskoot ovat usein edullisimpia (laadukkaat noin 100 eurosta ylöspäin). Roll up on kuin jatkuvakäyttöinen yrityksen mainos, joka toistaa halutun viestin, tunnelman tai teeman. Roll upit ovat suosittuja todennäköisesti jo…
Posted in Painetut tuotteet & printtimateriaalit
Ikkunateippauksissa on hyvä käyttää apuna suunnittelijaa etenkin, jos itsellä ei ole vahvaa ajatusta siitä, mitä ikkunoiden teippaus voisi pitää sisällään. Ikkunateippaukset voivat kertoa tai ilmaista hyvin erilaisia asioita ja usein ne suunnitellaankin yrityksen tarpeen mukaan. Yrityksen ikkunateippauksissa sisällön lisäksi merkityksellistä on myös käytettyjen elementtien muotokieli – ei siis pelkästään ilme ja värit. On paljolti kyse kokonaisuudesta, mutta myös energiasta, jota kokonaisuus edustaa. Usein ikkunateippauksien uudistamisessa on kyse ilmeen ”tuoreistamisesta”. Halutaan tilalle raikkautta ja uutta energiaa. Ikkunateippausten suunnittelussa on hyvä pohtia, että voiko ikkunatilaa hyödyntää myös muulla tavoin kuin vain teippauksilla. Usein televisiot, LED-taulut tai ilmoitustilat ovat hyvä lisä teippauksille ja niille on muistettava varata oma tilansa. Ikkunateippauksilla…
Posted in Painetut tuotteet & printtimateriaalit
Graafinen suunnittelu tarkoittaa esimerkiksi lehden ja kirjan taittoa, kirjan kansien ja ilmeen suunnittelemista tai vaikkapa monisivuisen esitteen suunnittelua. Onko tavoitteenasi kirjan kirjoittaminen tai mahdollisesti muut taittotyötä vaativat yritysmateriaalit? Kaikkiin painettuihin materiaaleihin kannattaa hyödyntää graafisen suunnittelun hyväksi havaittuja oppeja ja visuaalista näkemystä. Graafinen suunnittelu: esimerkkejä Tässä muutamia esimerkkejä toteuttamistamme graafista suunnittelua vaativista töistä. Jokainen painotyö on osaltaan graafista suunnittelua tavalla tai toisella, joten tutustu myös muihin mainos- ja markkinointimateriaaleihimme. Graafinen suunnittelija – asiakasnäkökulmalla Kun etsit itsellesi yhteistyökumppania, joka suhtautuu aiheeseesi kiinnostuksella ja huolellisuudella, olet oikeassa paikassa. Monesti kokonaisvaltaista osaamista arvostetaan silloin, kun siitä on aiemmin syystä tai toisesta jääty paitsi tai jos ei ihan varmasti tiedetä, että miten jonkin prosessin tulisi…
Posted in Painetut tuotteet & printtimateriaalit
Mainos- ja markkinointimateriaaleissa oleellista on ytimen ja tehokkaan lähestymistavan löytäminen. On kyse sitten ikkuna- tai autoteippauksista, mainoksen suunnittelusta tai yritysesitteen toteuttamisesta, kaikki pohjautuu asiakasnäkökulmaan. Markkinoinnin avulla tavoitellaan asiakkaan huomiota.