Roll up -suunnittelu (mainostelineen suunnittelu)

Roll up -suunnittelu lähtee aina tarpeesta. Usein kuitenkin toiveissa on teline, joka toimii missä tahansa, teemasta ja ajankohdasta riippumatta. Harvoin roll up suunnitellaan vain yhtä tapahtumaa varten vaan sen halutaan olevan ajaton markkinoinnin apuväline ja huomionherättäjä, on kyse sitten messuista, tapahtumista tai vaikka näyteikkunasta.

Roll up on siis näyttävä ja suunnittelultaan usein vähäsanainen mainosteline, peruskooltaan noin 85 x 200 mm, mutta koko voi tietenkin vaihdella. Roll up -hinta määräytyy siihen käytetyn suunnittelun sekä valitun roll up -koon mukaan. Peruskoot ovat usein edullisimpia (laadukkaat noin 120 eurosta ylöspäin). Roll up on kuin jatkuvakäyttöinen yrityksen mainos, joka toistaa halutun viestin, tunnelman tai teeman. Roll upit ovat suosittuja todennäköisesti jo siksikin, kun ne ovat helposti mukana kuljetettavia ja ne voi pystyttää jopa sekunneissa. Yrityksen mainostuotteena roll up on suositeltava, jos on vähääkään mukana erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa. Se on liikkuvan yrittäjän valinta. Oheiset roll-upit ovat standardikokoa 85 x 200 mm.

Roll-upin on hyvä olla huomiota herättävä ja kiinnostava, luokseen kutsuva ja selkeä, informatiivinen ja vähäsanainen.

Haluatko startata oman roll up -suunnitelmasi? Ota yhteyttä!