Yhden sivun ihme® -lisäosat

Valitse toiminnallisuudet omalle yrityskotisivullesi!

Yhden sivun ihme® -kotisivujen teko maksaa meillä juuri sen verran, kuin mitä tarvitset toiminnallisuuksia ja toiminnallisuuksien kirjo on laaja. Mikäli kaipaat lisätietoa, ota meihin yhteyttä. Suosittelemme esimerkiksi Pianissimo-valmiskotisivua ja lisäämään siihen lisäosia tarpeen mukaan. Muistathan, että tekemäsi kotisivuostokset ovat verovähennyskelpoisia. Yrityksen markkinointiin ja mainontaan käytetyt sijioitukset kannattaa aina huomioida kirjanpidossa.


    • Sosiaaliset kuvakkeet

      18,48 

      Jos käytät sosiaalisen median palveluita, kuten Facebookia, LinkedIniä, Twitteriä, Instagramia, Pinterestiä… nämä kannattaa linkittää omalle sivulle, jotta asiakkaan on helppoa tutustua yrityksesi palveluihin. Se, että olet saatavilla, viestii luotettavuutta. Surffailemme useilla erilaisilla nettisivuilla päivittäin. Entä jos saisimme helpon tavan jakaa löytämäämme sisältöä myös muille? Tämä on mahdollista ja löytämiemme asioiden jakaminen sosiaalisissa medioissa on ykkösjuttu. Sosiaaliset kuvakkeet ovat yritykselle hyvä asia, jotta yrityksen sivuille eksyneet asiakkaat voivat helposti jakaa sisältöä omille kontakteilleen.

    • Facebook-seinä

      37,08 

      Facebook on ilmainen työkalu markkinointiin ja onnistunut markkinointi siellä voi olla erittäin tehokasta. Jos yritykselläsi on Facebook-sivu, se kannattaa ehdottomasti näyttää sivulla. Näin Facebookissa jaettu tieto välittyy sivun kautta ja toimii yhdessä näppäränä tiedon välittäjänä.  Lisäosan avulla asiakkaat pääsevät tarkastelemaan yrityksesi Facebook-päivityksiä heti sivullesi tullessaan – myös he, jotka eivät ole Facebookissa. Facebookin kautta tiedottaminen ja päivittäminen on helppoa ja erillisiä sivulle tehtäviä päivityksiä ei välttämättä edes tarvita.

    • Pinterest-seinä

      37,08 

      Jos yrityksesi on Pinterestissä, hyödynnä sitä Yhden sivun ihme -kotisivulla. Pinterest on visuaalinen alusta, joka perustuu pitkälti kuvalliseen ilmaisuun ja jossa yrityksellä on mahdollisuus tuoda esiin tuotteitaan sekä palveluitaan kuvallisin keinoin. Pinterest on visualistin paratiisi.

    • YouTube-video

      37,08 

      Mikäli yritykselläsi on YouTube-videoita, ne voidaan integroida mukaan sivulle, jotta useampi kävijä pääsee sen näkemään ja että video voidaan liittää yritykseesi kaikkien muiden videoiden joukosta. Videoiden luonti ja sivulle lisääminen kannattaa, jos yrityksellä on jo videomateriaalia, kuten mainos- tai käyttövideoita. Videot lisäävät vierailijoiden sivulla viettämää aikaa. Hyvät videot voivat linkkien avulla lisätä myös liikennettä sivullesi, jolloin ihmiset jakavat videoitasi eteenpäin. YouTube-videot ovat yksi monista hyödyllisimmistä sosiaalisen median markkinointityökaluista.

    • Sähköpostipalvelu

      37,08 

      Tämä lisäosa sopii sinulle, jos haluat ammattimaisen ja yritykseesi sopivan sähköpostiosoitteen. Monet käyttävät ilmaisia sähköpostilaatikoita, mutta meiliosoitteesta voidaan päätellä, että se on epäammattimainen ja ilmainen eikä eritoten yrityksen nimeen perustuva. Nykyään jokainen yritys ja yrittäjä tarjoaa asiakkailleen sähköpostiosoitteensa lähes oletuksena. Sähköpostia käyttävät lähes kaikki ja siksipä osoite onkin hyvä olla olemassa. Entä jos yrittäjä ei käytä tai halua sähköpostia? Halutaanko kuitenkin asiakkaita? Jos yksi oleellisimmista nykypäivän yhteydenottotavoista jätetään ulkopuolelle, voidaan menettää oivia mahdollisuuksia asiakaskontakteihin ja yhteydenottoihin.

    • Kartta – Google Maps

      43,28 

      Google Mapsilla on yli biljoona kuukausittaista aktiivista käyttäjää, mikä tekee siitä suosituimman tavan tutkia ja saada reittiohjeita. Monet asiakkaasi mitä todennäköisemmin käyttävät jo Google Mapsia löytääkseen sinut ja on tärkeää tehdä tämä asiakkaalle mahdollisimman helpoksi. Edut Google-kartasta: Asiakkaat voivat avata kartan isommaksi ja löytää helpommin perille Kartan reittien avulla asiakas voi suunnistaa ja saada kätevät ohjeet Kartta, jota voi suurentaa ja pienentää, edistää yrityksen helppoa löytymistä Verkon kautta yrityksiä ja palveluita etsitään enemmän kuin millään muulla tavalla ja siksi on tärkeää varmistaa, että yritystiedot löytyvät Googlesta ja Google Mapsista.

    • Tiedä kävijämääräsi

      61,88 

      Erittäin suositeltava lisäosa yritystoiminnan kehittämiseen, kun haluat aktiivisesti seurata oman sivusi kävijätietoja ja kehittää toimintaasi sitä kautta eteenpäin. Miten sivulla menee ja miten se löydetään? Kuinka paljon sivulla käydään ja millä hakusanoilla? Miten esimerkiksi lehtimainokset ovat vaikuttaneet? Ihan kaikille, mutta erityisesti pienyrittäjälle on tärkeää ymmärtää asiakasta ja sitä, mitä he ovat oikeasti vailla. Yrittäjän on ymmärrettävä mitä asiakkaat haluavat ja tarvitsevat. “Tiedä kävijämääräsi” -lisäosan avulla voit paremmin oppia ymmärtämään asiakkaitasi ja tuottaa parempaa palvelua, joka taas tuo yritykseen enemmän asiakkaita. Kävijätilastojen avulla yritystoiminnan kehittäminen on mahdollista esimerkiksi hakusanojen seuraamisella: saadaan tietoa siitä, mitä sanoja tulisi kehittää tai toisaalta mitkä jo toimivat hyvin. Tiedä kävijämääräsi -lisäosa on kätevä työkalu…

    • Yhteydenottolomake

      61,88 

      Kun haluat tarjota asiakkaillesi helpon tavan ottaa sinuun yhteyttä, Yhteydenottolomake-lisäosa kannattaa. Yhteydenottolomake on ehdottomasti selkein, nopein ja arvostetuin tapa asiakkaalle ottaa yritykseen yhteyttä. Helpon yhteydenottotavan tarjoaminen on erittäin kannattavaa. Se kertoo suoraan, että arvostat asiakastasi niin paljon, että teet hänelle asiat helpoksi. Helppous taas viestittää ammattimaisuutta ja sitä, että olet nopeasti tavoitettavissa auttaaksesi asiakasta.Kun sivulle sijoitetaan yhteydenottolomake, tavoitteenamme tietenkin on, että saisimme sitä kautta mahdollisimman paljon yhteydenottoja sen sijaan, että asiakkaat vain tulisivat sivulle kääntymään, eikö?

    • Varmuuskopiointi

      61,88 

      Varmuuskopiointi-lisäosa varmistaa tiedostokopion olemassaolon sivusi sisällöstä sekä tiedostojen säilytyksen. Mikäli sivulle tapahtuu jotakin yllättävää, viimeisin varmuuskopio on aina olemassa. Mikään toteutustapa netissä ei koskaan ole 100 % turvallinen ja täysin suojassa. Siksi on hyvä varustautua tuplatiedostoihin, jos esimerkiksi palvelimelle hakkeroidutaan ja tiedostot tuhoutuvat syystä tai toisesta. Koska sivun ihme™ -sivut toteutetaan perinteisellä sivunvalmistustavalla ja palvelin on suojattu monipuolisesti erilaisilta hyökkäyksiltä, on hakkerointiuhkakin täten pienempi esimerkiksi julkaisujärjestelmiin verrattuna. Varmuuskopioinnin avulla kuitenkin valmistaudutaan siihen, että mitä tapahtuu mahdollisten ongelmien jälkeen.

    • Google-kalenteri/ajanvaraus

      61,88 

      Jos käytät Googlen kalenteria esimerkiksi yrityksen ajanvarauksessa tai työssä aktiivisesti ja haluaisit asiakkaittesi näkevän kalenteritilanteesi, Google-kalenteri on kannattava hankinta. Jos ajanvarauksesi on Google-kalenterissa, voit näyttää ajanvaraustilanteesiasiakkaillesi suoraan sivulla. Google-kalenteria voidaan hyödyntää myös, jos yritys järjestää säännöllisiä tapahtumia, kursseja, näyttelyitä, avajaisia, tuote-esittelyjä tai mitä tahansa mitä yrityksessä tapahtuu. Google-kalenterin avulla voidaan kertoa myös mahdolliset kampanja-ajat ja tarjoukset. Google-kalenterin sijoittaminen sivulle on todellisen organisoijan työkalu ja auttaa näyttämään yrityksen aktiivisuuden tehokkaasti myös asiakkaille. Kalenteriin voidaan myös ohjata asiakkaita katsomaan,

    • Enemmän levytilaa!

      62,00 

      Tämän lisäosan avulla saat oman, selkeästi isomman palvelintilan. Peruspalvelintila voi rajoittaa esimerkiksi palvelimella säilytettävien sähköpostiviestien tilaa, kun taas tämän lisäosan avulla saat sitä reippaammin enemmän, yhteensä 5 Gt. Yhden sivun ihme™-perustila rajaa esimerkiksi palvelimella säilytettävien sähköpostiviestien määrää, kun taas tämän lisäosan avulla saat lisää tilaa, eli yhteensä 5 Gt. Enemmän levytilaa -lisäosa on hyvä valinta, jos haluat enemmän tilaa sähköpostiliikenteellesi säilyttääksesi posteja palvelimella ja päästäksesi niihin käsiksi mistä tahansa.

    • Kuvaesitys

      68,08 

      Kuvaesityksen avulla sivun mielenkiintoa voidaan lisätä tehokkaasti. Esityksen tai kuva-albumin avulla esimerkiksi yrityksen myytävät tuotteet tai palvelut ja mainokset saadaan erottumaan edukseen… kuvaesitykselle vain mielikuvitus on rajana. Kuvaesityksen ei tarvitse olla tylsä ja sisältää pelkkiä kuvia. Kuvaesitys on loistovalinta yrityksen, sen tuotteiden ja palveluiden promoamiseen ja se on edullinen tapa tuottaa sisältöä esimerkiksi videoihin verrattuna. Silti kuvaesityksen avulla voidaan toteuttaa lähes videomaisia esityksiä. Kuvaesityksellä on monia hyviä puolia. Yksi niistä on, että kuvaesityksessä tieto tarjotaan nopeasti ja huomiotaherättävällä tavalla. Harva jaksaa lukea pitkiä tekstipätkiä ja monet arvostavat helppolukuista sisältöä. Kuvaesityksen kautta tarvittavat pääasiat saadaan nopeasti osumaan silmään. Parhaimmillaan kuvaesityksen haluaa katsoa loppuun asti ja se tarjoaa yrityksen asiakkaille…

    • Tiedosto-osio

      74,28 

      Mikäli haluat mahdollisuuden päivittää esimerkiksi ajankohtaisille asioille toteutettua sisältölaatikkoa sivulla tai kun yrityksellä on aktiivisessa käytössä Google Drive, suosittelemme tällaisten tiedostojen integroimista sivulle. Se mahdollistaa helpon ylläpidon ja päivittämisen esimerkiksi hinnastoille, tuoteluetteloille tai muille erillisille yritystiedostoille. Täten sivulle linkitettyjä tiedostoja voidaan ylläpitää ja päivittää helposti ja nopeasti ilman isoja ja jähmeitä julkaisujärjestelmiä. Yrittäjällä on usein kiire. Entä, jos voisimme helpottaa kiirettä tehostamalla ajankäyttöä ja tehostamalla toimintaa? Moni kiireinen yrittäjä tuhraa aivan liikaa aikaa joka päivä tekemällä samoja asioita. Tiedosto-osio tarjoaa monia mahdollisuuksia helpottamaan ja nopeuttamaan näitä asioita ja lisäämään sisältöä sivulle yrittäjän arkiasioita nopeuttamaan. Inspiroivia ehdotuksia, joita voit tällä lisäosalla toteuttaa: Hinnastot Tuoteluettelot Lisätiedot tietystä tuotteesta tai…

    • Uutiskirje -kasvata osoitteistoa

      86,68 

      Pienille yrityksille on tarjolla paljon ilmaisia sovelluksia, joiden avulla yritystoiminnan kehittämistä voidaan toteuttaa edullisesti. Tämä on tärkeää etenkin toiminnan alussa, kun ei ole mahdollisuuksia panostaa isoon järjestelmiin ja halutaan päästä liikkeelle kustannustehokkaasti, mutta aktiivisesti. Yhden sivun ihme™ -sivuunvoidaan hyvin integroida ilmaisia uutiskirjesovelluksia, joiden avulla yritys voi käynnistää tehokkaasti uutiskirjetuotannon ja pitää yhteyttä asiakkaisiin, jotka ovat tulleet sivulle.Mikäli käytössäsi on jokin ilmainen uutiskirjesovellus(esim. Mad Mimi, Mail Chimp), ne voidaan integroida sivulle. Mikäli käytössäsi on jokin muu uutiskirjesovellus, sen integrointimahdollisuudet tulee tarkistaa palveluntarjoajan kanssa.

    • Löydy hakukoneissa

      111,48 

      Löydy hakukoneissa -lisäosan avulla opit hakukonenäkyvyyden salat. Hakukoneoptimointi on ehdoton, mikäli haluat sivun kautta lisää asiakkaita ja yhteydenottoja. Hakukoneoptimointi kulkee käsi kädessä “Tehosisällön suunnittelu” -lisäosan kanssa. Opit tutkimaan ja hakemaan oikeita hakusanoja ja tekemään tarvittavia toimenpiteitä parantaaksesi yrityksesi näkyvyyttä netissä.   Hakukonenäkyvyys on tärkeää jo siksi, että noin 98 % väestöstä hakee tietonsa netistä. Ihmiset etsivät netistä palveluita, tuotteita, apua ongelmiinsa, vinkkejä ja vastauksia. Netti on korvannut puhelinluettelot ja paikallisten yhteystietojen ja yritysten haku netistä on päivittäistä. Yhteensä on arvioitu, että Googlessa tehdään noin 426 miljoonaa hakua päivittäin, mikä kertoo hyvin siitä, miksi hakukonenäkyvyydestä oikein vouhotetaan. Hullua olisi jättäytyä pois tällaisesta asiakasmagneettimahdollisuudesta. Upeat kotisivut ilman kävijöitä ovat näkymättömät.…

    • Enemmän omaa ilmettä

      121,15 

      Yhden sivun ihme™ -sivun ilmettä voidaan muokata persoonalliseksi erilaisilla toimenpiteillä, joista suuren osan muodostavat yrityksen olemassa oleva ilme (jos sellainen on). Jos yrityksellä ei ole vielä suunniteltua ilmettä, silloin palveluun jo sisältyvä perusilme on varsin riittävä ja hyvä. Ilmeeseen voidaan tuoda mukaan persoonaa tämän lisäosan avulla ja tällä tavoin löytää yrityksen omaa juttua. Perusilme on rakennettu kaikilta lähtökohdiltaan niin, että se palvelee monipuolisia tarpeita. Ilmeellä on väliä, muttei välttämättä niin kuin ensin voisi kuvitella. Sivun ilme ei ole tärkein sivuja suunniteltaessa.

    • Tehosisällön suunnittelu

      148,68 

      Tämä lisäosa on sinulle, kun haluat tuloksia näkyvyydessä ja apua sisällön suunnittelussa. Sisältö kulkee käsi kädessä ”Löydy hakukoneissa” -lisäosan kanssa ja nämä kaksi kannattaakin aina yhdistää. Tehokkuus tulee siitä, että asiakkuuksia ja yhteydenottoja saavutetaan sivun avulla ja se on aina tavoitteemme! Lisäosassa keskitymme yrityksesi asiakkaan näkökulmaan (eli markkinointiin). Nettisivun, niin kuin minkä tahansa yritysmateriaalisi tulee olla asiakkaallesi houkuttelevaa. Saamme sen aikaan vetoamalla tunteisiin, tarpeisiin ja ongelmiin. Seuraamalla lisäosan antamia ohjeita pääset kohti omaa, tehokasta yrityssivua. Asiakkaasi ymmärtäminen on tärkeää, jotta viestiä voidaan kohdistaa tehokkaammin. Tämä ei ole helppoa ja siksipä niin moni yrittäjä suunnitteleekin sivunsa heikkoihin lähtökohtiin perustuviksi: itseään varten. Yleisesti ottaen yritysten sivut eivät juuri tunnu palvelevan…

    • Kiireaikataulu

      306,28 

      Tämän lisäosan avulla avulla aloitamme ripeästi. Luomme yrityksellesi väliaikaisen sivun, joka toteutetaan heti kun mahdollista ilmoittamaan uudesta, pian tulossa olevasta sivusta yhteystietojen kera. Kiireaikataulu-lisäosalla pääset jonon ohi ja saat oman aikataulusi mukaista VIP-kohtelua. “Heti” tarkoittaa usein muutamaa päivää tai johonkin tiettyyn, esimerkiksi tuloillaan olevaan tapahtumapäivään mennessä. Ymmärrämme paremmin kuin hyvin kiireaikataulut, mutta tiedämme myös, että paniikissa ja kiireellä harvoin syntyy hyvää. Haluamme tehdä työmme hyvin ja tuottaa sisältöä, joka on mietittyä. Suunnitelmallisuus on asiakkaan etu, jotta muutoksien takia syntyneet kulut pysyisivät mahdollisimman alhaisina.

    Start typing and press Enter to search

    Ostoskori

    Ostoskori on tyhjä.